Temporary management, direzion gjenerâl e riorganizazion aziendâl

Contest: Aziende taliane logade in Friûl - Vignesie Julie che e opere intal setôr des aghis minerâls. Faturât 7 Mln €, di chescj mancul dal 10% sul marcjât forest.

 Probleme 

  • Molteplicitât di socis caraterizade de assence dal soci di riferiment cun funzion di Direzion Gjenerâl.
  • Dibisugne di coordenament e di direzion dai responsabii des funzions aziendâls: stabiliment, salût e sigurece intal lavôr, acuiscj, logjistiche, comerciâl Italie, comerciâl forest, Information Technology, aministrazion e finance, laboratori e cualitât.
  • Assence di control de gjestion..
  • Assence di une governance clare.
  • Pocje clarece dai rûi dai titulârs e dal personâl.
  • Erôrs frecuents di produzion, pocje eficience e controi scjars intal repart produtîf.
  • Dibisugne di une gnove linie pal recupar di mieçs finanziaris di podê cuantificâ in plui di 2 Mln €

 Soluzion proponude 

  • Presince in aziende di Temporary Manager cun funzions di direzion gjenerâl.
  • Studi e scriture dal Budget aziendâl, articolât in Budget des venditis, Budget acuiscj materiis primis, Budget coscj dal personâl, Budget ativitât ADV e promozionâls, Budget invistiments.
  • Assistence inte definizion, disvilup e gjestion di progjets specifics di miorament aziendâl, tant che:

Pe aree produtive

  1. Miorament cualitatîf cun riduzion des no conformitâts.
  2. Plui coinvolziment dal Responsabil de Cualitât.
  3. Ativitât formative par dut il personâl.
  4. Ativitât formative a pro dai impleâts.
Pe aree acuiscj
  1. Verifiche e miorament des proceduris e des prestazions.
  2. Informatizazion des proceduris e riduzion al minim dai supuarts e de archiviazion su cjarte.
Pe aree IT Information Technology
  1. Implementazion des proceduris di integrazion de Supply Chain.
  2. Rivisitazion dal sît internet e so adeguament par ducj i dispositîfs mobii. Azions di webmarketing e social networking par cressi la presince de aziende sul marcjât.
Pe aree Comerciâl
  1. Verifiche di margjinalitât dai clients singui.
  2. Verifiche dal otigniment dal target di risultât.
  3. Verifiche costante des iniziativis comerciâls.
  4. Implementazion dal cjariament dai ordins di vendite (agjents-clients) in maniere direte sul sît internet aziendâl.
Pe Direzion Gjenerâl
  1. Implementazion des proceduris di control de margjinalitât clients.
  2. Organizazion e coordenament des risorsis di personâl di destinâ ae gjestion dai Events programâts.
  3. Organizazion e coordenament dai colaboradôrs esternis e internis.
  4. Coordenament dai responsabii esternis e internis.
  5. Definizion dai obietîfs plui idonis di peâ a premis di risultât pai responsabii e pai impleâts ae produzion.

 Timing 

2 agns.

 Risultati ottenuti 

  • Definîts gnûfs rûi e organigram.
  • Definît Budget e plan trienâl.
  • Otimizât il cicli produtîf e i acuiscj.
  • Implementadis lis proceduris operativis in aree comerciâl e direzionâl.
  • Cressite dal faturât a 9 Mln €, cuntune presince dal 20% sul marcjât forest.
  • Inseride une gnove linie di produzion.
  • Recuperâts finanziaments bancjaris par 1,5 Mln €.
  • Otignût contribût a fonts pierdût par 400.000 €.