Strategjie aziendâl di disvilup par aziende familiâr in cressite

Contest: Aziende taliane logade in Friûl - Vignesie Julie che e opere intal setôr dal packaging alimentâr e des imbaladuris plastichis, cuntun faturât di 30 Mln €, di chescj il 35% sul marcjât forest.

 Probleme 

  • Aziende in cressite svelte, cun proprietari unic che di pôc al à dongje i fîs in fase di inseriment aziendâl.
  • Passaç gjenerazionâl in at.
  • Margjinalitât contignude.
  • Dibisugne di definizion dai rûi clâf tai organics e programazion dal ricambi di personâl in aziende.
  • Ûs di struments di web marketing dal dut inesistent.
  • Dibisugne di cressite e disvilup de organizazion comerciâl.

 Soluzion proponude 

  • Presince in aziende di un Temporary Manager cun funzions di supuart finalizadis ae individuazion des ativitâts prioritariis dulà agjî.
  • Temporary Manager cun funzions di racuardi tra soci fondadôr e jevis gnovis cun visions diviersis e cualchi volte in contrast.
  • Ricercje dai ponts comuns di contat dulà podê costruî e planificâ la programazion dal disvilup aziendâl.
  • Individuazion di un plan di disvilup comerciâl e supuart diret inte metude in vore dal stes.
  • Studi e scriture dal Budget aziendâl.
  • Assistence al comintent inte definizion, intal disvilup e inte gjestion di progjets specifics di miorament aziendâl. Intal specific:
  1. Studi e scriture dal Business Plan trienâl e dal Budget aziendâl, articolât in Budget des venditis, Budget acuiscj materiis primis, Budget dai coscj pal personâl e Budget invistiments.
  2. Individuazion di nicjis gnovis di disvilup comerciâl e individuazion di gnûfs impleâts, indreçantsi plui sul marcjât forest che al presente cundizions di margjinalitât e di disvilup plui interessant che sul marcjât interni.
  3. Individuazion di oportunitâts di colaborazion comerciâls cun partner/competitor par un disvilup dal faturât plui svelt..
  4. Disvilup di un progjet comerciâl che al previodi ancje l'ûs di materiâi alternatîfs ae plastiche e ecocompatibii.
  5. Realizazion di gnûf sît internet aziendâl e di une campagne di marketing in linie par cressi la visibilitât de aziende su internet.
  6. Supuart inte instalazion di un sisteme di gjestion, za planificât de aziende, che e furnissi in maniere periodiche lis informazions necessariis al control de reditivitât e dai ecuilibris finanziaris de aziende, di là di une otimizazion dai procès aziendâi.

 Timing 

In cors di opare..

 Risultâts otignûts 

  • Individuadis lis prioritâts dulà agjî.
  • Otimizade la organizazion esistente.
  • Riviodûts, otimizâts e miorâts i procès internis.
  • Creât un clime di condivision plui largje dai obietîfs tra gjenitôr e fîs.
  • Ativadis gnovis nicjis di marcjât prime no disfrutadis.
  • Ativade gnove rêt comerciâl.
  • Aumentât il faturât anuâl dal 18%.
  • Sbassât il pont di paritât.
  • Faturât 35 Mln € (+5 Mln) cun margjinalitât in cressite.
  • Ae lûs dai risultâts otignûts dal intervent de DODO+, i disvilups futûrs de colaborazion cul client a previodin un slungjament dai timps di supuart ae cressite aziendâl dai 3 ai 5 agns.