Consolidament e espasion dal marcjât

"O realizìn une analisi detaiade direte a fâ incressi il vuestri business sedi traviers il disvilup des rêts di vendite tradizionâls che traviers i canâi digjitâi"

DODO+ al interven cun strategjiis di marketing consolidadis e cun analisis di business strategy:

  • Investigazion des tindincis dal marcjât
  • Studi de concorence.
  • Verifiche des esigjencis aziendâls.
  • Setup di une strategjie di marketing digjitâl integrade cui plans di disvilup aziendâi
  • Consulence e sorevision dal progjet par otimizâ il business.

Capî in maniere esate cui che a son i clients e struturâ la presince digjitâl par sodisfâ lis lôr esigjencis al è fondamentâl par un marketing in linie di sucès. Si à di lâ di là de suposizion semplice di cui che a son i nestris clients, al bisugne analizâ in maniere corete cui che a son e ce che a fasin in linie.
Midiant de cognossince dai clients, de ativitât sociâl che a fasin, dal nivel di familiaritât cun internet, dai dâts demografics e des abitudins in linie o podìn, adun cu la vuestre aziende, creâ un plan che al cjapi dentri::

  • La architeture dal sît web. 
  • Une strategjie di contignûts. 
  • Fânus cjatâ e prontâ une indicizazion corete. 
  • La integrazion dai sociâl media. 
  • Campagnis e-mail di sensibilizazion. 
  • Campagnis di Advertising (AdWords, Facebook etc.).

Par solit si partìs cu la planificazion de strategjie scomençant di cualchi pont selezionât, par dopo integrâ chei altris su la fonde dai risultâts otignûts.

Identificazion des fonts di espansion digjitâl

La cognossince des tindincis di marketing in linie dal Vuestri setôr specific e permet di:

  • Valutâ lis tatichis che a àn vût sucès in passât e isolâ lis best practices. 
  • Individuâ dulà concentrâ i sfuarçs e lis azions di marketing.
  • Elaborâ campagnis trativis e inovativis che si cognossin rispiet ae concorence. 
  • Puartâ la nestre aziende a vê, midiant de strategjie plui juste, il numar plui alt pussibil di clients di riferiment. 

Par preparâ un business a vê sucès in linie al covente la cognossince de aziende

Prime di creâ o rinovâ la presince in linie si à di analizâ la proprie aziende e cjatâ lis jevis di doprâ par atrai clients. La strategjie in linie e à di jessi corelade a fuart cu la strategjie aziendâl.
Identificâ lis jevis aziendâls zovevulis al permet di:

  • Fâ une corete analisi SWOT (Fuarce, Debilece, Oportunitât e Pericui) des ativitâts di marketing. 
  • Identificâ dulà concentrâ il nestri belanç e taiâ in maniere preventive coscj di campagnis no zovevulis.

Une preparazion e une analisi curadis de presince in linie a puartin simpri a risultâts impuartants e soredut misurabii.

Monitorâ la cressite dal business e i cambiaments de aziende

Une campagne di marketing in linie e domande analisis costantis e inzornaments par consolidâ e rindi efetive la presince de aziende. Te stesse maniere che la aziende si trasforme intal timp par miorâ simpri lis prestazions, ancje une campagne e à di jessi dinamiche e e à di vê tant che obietîf il coinvolziment massim de bande dal public. Cussì si podarà massimizâ simpri il ROI (Rese dal invistiment) dal marketing plan.